Alla inlägg under januari 2013

Av Erika Svensson - 16 januari 2013 15:02

Känns lite konstigt. Konstisgt att veta att imorgo gör ja sista fulla dagen på jobbet i hogstorp. Visst ska ja in på måndag efter skolan men bara för en liten stund.
Kom på mig själv imorse med att jag måste skaffa en massa skolgrejer. Får bli en sväng till stan i helgen och fixa en ordentlig skolväska bland annat. Ne nu var min rast över å jag ska ut i kylan till barnen som har rast. Vad har ni gjort idag?

Av Erika Svensson - 15 januari 2013 21:23

Satt på min rast på jobbet å var lite allmänt hängig men det skulle snabbt ändras. Kollar min mail och får se: hej och välkommen till sjuksköterskeutbildningen på högsklan väsr VT-13. JAG KOM IN!!!!!!!!!!

Av Erika Svensson - 15 januari 2013 08:00

Jag som skulle ha sovmorgon idag.... Skulle börja kl 10 så klockan stod ställd på 08.40 mem min telefon ringde 06.45: god morgon. Sov du gott? Kan du komma typ nu?
Ååååå vad snälla jag fick upp å inte sova bort dagen.... Suck ja de e ju lön i alla fall :) sova kan jag göra när jag blir pensionär.

Av Erika Svensson - 14 januari 2013 21:29

Bada bing bada boom, älskar min migrän medicin. <3

Av Erika Svensson - 14 januari 2013 17:42

Hatar migrän!!!!!!!!!!!

Av Erika Svensson - 13 januari 2013 14:12

Sitter i bilen på väg hem från badhuset. Var jätte mysigt men man blir ju helt slut efteråt. Nu blir det hem och röja och laga mat. Ska försöka tvätta också men det är ju så jävla tråkigt.... Men ett måste. Jaja får väl bita i det sura äpplet.
Vad har ni gjort idag?

Av Erika Svensson - 13 januari 2013 14:12

Sitter i bilen på väg hem från badhuset. Var jätte mysigt men man blir ju helt slut efteråt. Nu blir det hem och röja och laga mat. Ska försöka tvätta också men det är ju så jävla tråkigt.... Men ett måste. Jaja får väl bita i det sura äpplet.
Vad har ni gjort idag?

Av Erika Svensson - 13 januari 2013 14:12

Sitter i bilen på väg hem från badhuset. Var jätte mysigt men man blir ju helt slut efteråt. Nu blir det hem och röja och laga mat. Ska försöka tvätta också men det är ju så jävla tråkigt.... Men ett måste. Jaja får väl bita i det sura äpplet.
Vad har ni gjort idag?

Skapa flashcards