Alla inlägg under februari 2013

Av Erika Svensson - 23 februari 2013 13:30

Är ur humör och har djävulskt ont i nacken. Är så stel som man kan bli. T är ute och försöker fixa bilen där elektroniken ballat ur. Själv ska man försöka vila medan L sover sen blir det käk :)

Av Erika Svensson - 22 februari 2013 07:33

Ja då var det fredag igen :) ska fira bäste vännen L då han fyllt 20 år. Ska bli jättemysigt :) fast först ska jag lämnar min lille L på dagis och sedan vidare för att träffa basguppen och göra nästa uppgift. Sen.... Ska jag ha ledigt! Hur ser er dag ut?

Av Erika Svensson - 21 februari 2013 20:39

Ögonen går i kors på mig. Fick i alla fall gjort skit mycket läxor idag, och fler blir det imorgon. Jag längtar till helgen så man kan få lite efterlängtad sömn.

Av Erika Svensson - 20 februari 2013 19:10

Ja då var VFUn klar för denna gång. Trött som ett as efter alla intryck. Nu belönar vi oss med lite pizza. :) ska bli riktigt gott att vara ledig imorgon. Ska ändå åka in till skolan å få göra lite läxor. Vad har hänt idag då?

Av Erika Svensson - 20 februari 2013 06:02

Ja igår ville L bara fortsätta att sova men idag.... Ja då kan vi gå upp oh väcka mamma kl 05.15 Detta resulterade i att L nu sittet halvsovandes i soffan och jah försöker hålla honom vaken. Han ska ju till dagis om 1 timme

Av Erika Svensson - 19 februari 2013 18:53

Idag fick ja följa med diabetesköterskan. Var hur intressant som helst. Fick lärt mig extremt mycket om förändrad livsstil och matvanor kombinerat med diabetes. Fick klarhet i en himla massa frågetecken. Den sjuksköterakan var hur go som helst. Imorgon får vi se vad som vätar. Vad har ni gjort idag?

Av Erika Svensson - 18 februari 2013 17:24

så kan vi väl bara konstatera att jag älskar min VFU plats. Fick följa med en
läkare, en bvc sköterska och en distriktsköterska. Längtar tills imorgon :)

Ovido - Quiz & Flashcards