Alla inlägg under februari 2013

Av Erika Svensson - 6 februari 2013 14:07

Ja har suttit med non stop pluggning från kl 8 fram tills nu. Känner hur tungt huvudet är efter bara några timmars sömn inatt. Väntar på att T ska sluta jobbet så vi kan åka hem. Sammåker idag då han slutar 30 minuter efter mig. Onödigt med två bilar då. Nej nu får jag slänga i mig en liten godisbit innan jag somnar.

Av Erika Svensson - 5 februari 2013 18:01

Hur fasiken kan man bli så trött? Kom hem, handlade, lagade mat och nu gick luften ur mig totalt. Ligger en stund i soffan oh försöker få lite energi. Måste läsa lite artiklar å så men hade jag fått välja själv så hade jag gått och lagt mig. Jaja läsa var det här. Vad har ni gjort idag då?

Av Erika Svensson - 5 februari 2013 06:59

L har alltid sovit till runt halv nio men helt plötsligt ska ha vakna å gå upp halv sju. Vart kom det ifrån? Idag vaknade han till och med kl sex å ja som inte tänkt gå upp förrän kvart över sju. Suck. Får väl försöka sova ikapp till helgen.

Av Erika Svensson - 4 februari 2013 19:58

Sitter i soffan å myser med min underbara familj. Vi kör vårt dagliga farmen mys. Sen blir det att lägga L och sedan plugga. Suck trötter är man också. Tänk de som har 8, 9 barn. Ja de är riktiga superhjältar de :)

Av Erika Svensson - 4 februari 2013 12:53

Blir en lång dag idag. Vaknade 06.00 med en väldigt pigg son. Blev att gå upp och komma iväg. Skola fram till 16, sen hämta en bok å sen på kalas. SEN kan ja komma hem å få sova

Av Erika Svensson - 3 februari 2013 11:41

Sitter och inväntar vännerna P och K. K har även med sig sin son O och jag har med mig L så de kan mysa. Ska bli superkul:) ska passa
på att fixa en födelsedagspresent till vännens tös som ska ha kalas imorgon. Vad gör ni en sådan här mysig söndag?

Av Erika Svensson - 2 februari 2013 13:46

Ja då va det helg :) ska bli väldigt skönt att få koma ut med goa vänner :)

Av Erika Svensson - 2 februari 2013 13:46

Ja då va det helg :) ska bli väldigt skönt att få koma ut med goa vänner :)

Ovido - Quiz & Flashcards