Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Erika Svensson - 9 juni 2013 22:59

En kommentar gav mig en liten tankeställare. Vill inte att ni ska tro att jag inte umgås med L och bara festar. Ja jag är ute ibland men oftast så går ja ut efter ja nattat L så han sover när ja åker å sover när ja kommer hem. Jag inser också att jag som mamma behöver få komma ut och bara vara Erika ibland och jag inser också vikten i att få egentid med min man T. Det är super viktigt att man inte glömmer bort varandra eller sig själv. L kommer alltid att komma först oavsett. Han är min lilla guldklimp :)

Av Erika Svensson - 9 juni 2013 10:38

Ja och det är en jävla tur för när helgen är över så har jag gjort ca 25 timmar på jobbet på två dagar. Gäsp. Ska jobba måndag också men slutar 16 så då blir det inte en heldag i alla fall. Hur lönsamma de än är för plånboken så är det tortyr för kropp och huvud. Ls språk utvecklas i rasande takt. Det bara spottas ut nya ord och meningar. Får passa på att mysa nu innan ja börjar jobba för ikväll lär jag vara ras.

Ovido - Quiz & Flashcards