Alla inlägg under juli 2013

Av Erika Svensson - 23 juli 2013 19:49

Har haft en heldag med familjen pp stranden. Super mysigt och hur gott som helst. L älskade vattnet :) låg i plurret i flera timmar. Gud så härligt. Nackdelen med idag är att när vi väl kom hem drog jag i lilltån i tröskeln så nageln lossnade på båda sidorna. Aj! Jaja plåster på den så blir det nog bra. Vad har ni hittat på idag då?

Av Erika Svensson - 22 juli 2013 12:24

Är så grymt trött. Gjort 30 timmar på tre dagar och idag blir det 5 timmar till. Var extremt mycket att göra igår. Sen hjälper det inte till att en viss person var på svin dåligt humör och nej det var inte jag. Suck. Sov till 11.30 idag. T och L hade försökt väcka mig flera gånger men det har jag inget minne av. Nu blir det att hälla i sig en jävla massa kaffe om jag ska vara som en människa idag. Vad ska ni göra?

Av Erika Svensson - 21 juli 2013 10:53

Ja idag blir det mera jobb. Snart får man lite "semester". Blir 2 dagar i Stockholm. Ska bli super kul att få träffa farmor och farfar. Har inte träffat dem på 3-4 år. Nej nu blir det att byta om och ge sig iväg till jobbet :)

Av Erika Svensson - 20 juli 2013 10:43

Ja det har inte blivit mycket till sömn inatt. Ca 2 timmar totalt räcker inte långt. Är väl bara att bita ihop för idag är det jobb igen. Heeeeeela dagen. Nu sitter vi i soffan och myser framför morgon tecknat. L är suprr mysig på morgonen :) eller ja hela dagen men älskar morgonen för han vill gosa och mysa på morgonen :) gött!!

Av Erika Svensson - 19 juli 2013 13:01

Ja då var fredagen här. Missar hela fallens dagar som är nu i helgen men jag får väl trösta mig med att istället för att spendera pengar så tjänar jag pengar. Chefen hörde av sig igår så jag börjar om en timme (14.00) istället för kl 16. Jaja lite extra i kassan. Så nu har jag varit ledig i 4 dagar så nu kör vi på med jobb i fyra dagar. Blir väl en si så där 36 timmar eller så. Bara att stå ut i värmen :) har ju i alla fall roligt folk att jobba med. Nej nu blir det lite mat i magen och sen iväg. :)

Av Erika Svensson - 18 juli 2013 09:26

Ja idag är veckans sista lediga dag. Sen blit det jobb. Fredag 16-24 Lördag 12-24 Söndag 12-22 så det blir några timmars jobb. Men inte idag :) idag ska vi åka iväg hela goa gänget å bada. Jag, T, L, An, Al och B. Ska bli super mysigt. Bada och sola och bara ta det lugnt :) hur ser er dag ut?

Av Erika Svensson - 17 juli 2013 16:18

Ja det har än så länge inte varit en toppen dag. Det är verkligen hundra grader ute. Nej då kanske inte så varmt men det är 45 grader på altanen. Det är väl inget negativt med det men alla idioter i vår kommun ska klippa gräset idag. Det gillar vi inte. Har legat i sängen nästan hela dagen. Allergin är inte min vän. Blir så hängig av medicinen. Trött och irriterad så... jaja senare ska vi iväg till kompisarna.
Det ska bli hur mysigt som helst. Vad gör ni i värmen?

Ovido - Quiz & Flashcards