Alla inlägg under juli 2013

Av Erika Svensson - 16 juli 2013 23:13

Finns ingen som jag älskar så mycket som min lille L. Nu och för alltid. Jag gör allt för din skull och vad som än händer är och förblir du min nr 1.

Av Erika Svensson - 16 juli 2013 20:03

Ja ikväll är det tjejkväll så L är nattaf och T har fått gosa av sig för snart beger jag mig för lite kortspel, vin och skvaller :)

Av Erika Svensson - 15 juli 2013 16:49

Ja då var det återigen en ny vecka. Har varit hos kompisen N och fikat. Hon hade bakat så god hallonpaj. Är så skönt att få prata av sig med någon som förstår. Verkar bli lugnt annars. Är inget toppen väder direkt. Blåser hemskt mycket ute så de är ju inte direkt badväder. Blir väl hemma mys idag. Vad ska ni göra idag då?

Av Erika Svensson - 14 juli 2013 09:41

Ögonen kliar och rinner, halsen kliar, hostar och tät som bara den i näsan. Hatar att vara allergisk. Skulle bara vilja åka ut på kusten. Blir alltid bättre då men nej. Det kan vi ju inte göra. Jag ska ju jobba :(

Av Erika Svensson - 13 juli 2013 18:01

Det är dagar som denna man lär sig att uppskatta sin egna bil..... Som har ac......

Av Erika Svensson - 13 juli 2013 09:29

Ja då var det lördag igen. Idag är jag ledig från jobbet för vi ska åka till Tibro på 40års kalas. Är Ts bror som fyllt. L har sovit som en stock hela natten. Han var väl helt aluslut efter en heldag med sol och bad igår. Farfar är ju favoriten just nu så det var väl en av hans bästa dagar igår när man fick bada med farar i hans pool heeela dagen lång. Nepp nu blir det att göra sig klar för snart åker vi :) vad ska ni göra idag då?

Av Erika Svensson - 12 juli 2013 10:35

Ja idag var det dats gör jobb. Börjar dock inte förrän kl 16 så vi hinner iväg och bada och sola innan :) L blev överlycklig när jag berättade att A skulle med. Ska bli så gott :) igår var vi en sväng till uddevalla. Köpte mjukglass och gick strandpromenaden. Hur mysigt som helst :) hur ser er dag ut?

Av Erika Svensson - 11 juli 2013 11:58

Ja har dom inte precis fått så ska dom snart ha. Vi har babybom runt omkring oss just nu. Är det konstigt att man blir bebis sjuk??

Ovido - Quiz & Flashcards