Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Erika Svensson - 4 augusti 2013 23:15

Ja snart så är mina krafter slut. Gick på övertid sista stunden på jobbet. Visst blir det jobb imorgon med men börjar först kl 16 :) ska försöka få lite mer sömn inatt än natten till idag. Får se hur det går. Det som är mest jobbigt är att jag inte vet om jag sover eller inte längre. Drömmer om hur jag jobbar och det är som om jag gör jobbdagen en gång till. Vet snary varken in eller ut. Håll tummarna för att jag inte drömmer om jobb inatt och att jag får sova ordentligt. God natt från en trött mamma!

Av Erika Svensson - 4 augusti 2013 11:19

Är så fruktansvärt trött. L höll nig vaken mellan 1-4 inatt. Slutade ju 23.30 så somnade inte förrän 24. Sen var det upp en sväng tiöl vid 6 somna om vid 8.30 och vaknade sedan 10. Idag ska det jobbas 12-21. Är så extremt glad att jag inte börjar förrän 16 imorgon för jag behöver sova.

Ovido - Quiz & Flashcards