Alla inlägg under augusti 2013

Av Erika Svensson - 12 augusti 2013 22:54

Ja precis när T sagt: Nej älskling. Nu skiter vi i det här och går och lägger oss. Så kommer L och ropar: bajsa! Duktig kille som vaknat och känt att han var bajsnödig. Det var bara av med blöjan och upp på toa. Fick skrattanfall när lilleman var färdig och ska spola så ropar han: Hejdå bajset, ses aldrig! Sen vänder han sig om mot mig med världens leende och säger: gott nu jag nana. Härlig unge! Det är min pojk de ;)

Av Erika Svensson - 12 augusti 2013 11:30

Gud vad underbart. Både L och jag vaknade kl 10 av att jag fick sms. Underbart då jag inte kunde somna förrän runt 3.30 Stolt mamma är jag också då L kissat på toaletten både igår innan jag nattade honom och i morse :) kämpa kämpa!! Idag har L sin sista lediga dag för imorgon blir det dagis för honom men det är inte fy skam med 4 veckora semester. Jag har haft 4 dagars semester. Idag blir det mest plugg men ska försöka komma igång och fått röjt här hemma. Blir aldrig färdig. När man väl är färdig så är det bara att börja om. Suck! Men men så är det. Ska i alla fall in och handla sen för idah blir den pannkakor :) vet två killar som blev lyckliga när jag talade om vad vi slulle äta idag. T jobbar ju idag så ja vad säger man. Tillbaks till verkligheten!

Av Erika Svensson - 11 augusti 2013 20:51

Av Erika Svensson - 11 augusti 2013 16:53

Ja det blev ett herra kalas igår vill jag lova. Så idag har jag huvudvärk från helvetet. Blir nog bra med mat, sömn och alvedon.

Av Erika Svensson - 10 augusti 2013 09:53

Ja då var det klart. Nu är jag ledig lördag-måndag än så länge. Så jävla underbart! Ikväll blir det 30-års kalas så blir förbetedelser inför kvällen och lite annat idag :) vad ska ni göra idag?

Av Erika Svensson - 8 augusti 2013 23:11

Ja imorgon är sista arbetsdagen för veckan. Som jag längtat! Jobbat ca 60 timmar på 6 dagat så nu ska här sovas

Av Erika Svensson - 8 augusti 2013 09:41

BARA två dagar kvar. Sen får man lite ledigt. 11-21 idag och 12-ja som chefen skrev, när kaoset är över vilket brukar innebära 23. Ska sova som ett svin natten till lördag för jag behöver inte gå upp :) så jäkla skönt. Försöker vakna till liv så man är taggad när man kommer till jobbet. Igår var jag hur seg i skallen som helst. Ne får slänga i mig en balja kaffe och frukost.

Av Erika Svensson - 6 augusti 2013 21:30

Ja min lediga dag har bara sprungit iväg. Är snart dags att hoppa i säng och ladda för en dag fullspäckad med jobb. Är ju så att det är en fotbolls cup här i helgen. Sammanlagt ca 186 lag kommer. Så det är en del att fixa oxh trixa med på jobbet. Chefen kallar det för årets bästa helg. Är så lycklig att jag bara gör fredagen :). Gör ju heldagar under veckan istället. Gärna för mig :) efter helgen lugnar det ner sig med tider. Har själv sagt max 2 dagar i veckan. Måste fixa och dona med en del på huset och förbereda inför skolstarten med en massa ny litteratur. Sen ska L komma tillbaks till tidiga rutinerna då det snart är dags att samåka jag och T så då blir det tidiga morgonar för oss allihop. Men nu blir det mys med mannen innan jag själv somnar.

Skapa flashcards