Alla inlägg under december 2013

Av Erika Svensson - 2 december 2013 10:22

Jaha. Ringse dagis imorse för att tala om att L ska va ledig idag och får frågan är det magsjuka? Nej han ska bara vara ledig. Så då fick men reda på att magsjuka går på dagis. Suck ja de hade fått skicka hem varn både i fredags och i dag så vad gör man nu då? Ska bara va i skolan ca 3 timmar imorgon. Vågar man chansa och lämna honom eller ska man va hemma? Kan ju läsa i böckerna men föreläsningen underlättar. Vill dock absolut inte att vår familj får magsjula nu mitt i allt. Är egentligen bara torsdag som är skoldag för mig. Förutom 3 timmar imorgon då vill säga. Hur hade ni gjort?

Av Erika Svensson - 1 december 2013 08:32

Ja då var var svågern min gift. Var ett helt underbart bröllop vi var på igår. Nackdelen är huvudvärken jag vaknade med idag. Inte vet jag vat den kommer från heller. L och T liggrr fortfarande och sover men det dröjer väl inte länge innan båda är i full gång så jag passar på att avnjuta mitt te och njuta av den stundande tystnaden.

Skapa flashcards