Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Erika Svensson - 8 januari 2014 21:12

Ja den beskrivningen passar perfekt in på mig. I alla fall den senaste veckan. Är sinnessjukt hur mycket jag gnällt den sista tiden. Är väl bara inne i en sådan där depp period igen där inget är bra. Nu är det bara gnäll över denna förbannade foglossningen. Kan inte ens sitta eller ligga i samma ställning mer än i max 30 min.
Jaja skiten går väl över någon gång. Bara segt att man ska gå med det i ca 20 veckor till. Suck!
Tips som kan underlätta är mer än gärna välkomna.

Av Erika Svensson - 8 januari 2014 09:03

Jaha vaknar upp som ett stort frågetecken och tänker vad fan hände här. Har drömt så konstiga drömmar inatt. Så man tydligen vara zombie för att köra folkrace, min pappa är tydligen batman och jag bor tydligen i Frodo Baggers hus från sagan om ringen för annars fick jag inget fiskekort. Som sagt. Vad fan hände liksom?

Ovido - Quiz & Flashcards