Alla inlägg under januari 2014

Av Erika Svensson - 13 januari 2014 14:11

Jag som tyckte det kändes som en bra dag..... Fick extremt om av foglossningen när vi satt och redovisade imorse så nu när man är hemma är jag liggandes. Det storm värker och jag mår skit. Blir väl att ligga här och invänta alvedonens effekt. Hoppas det hjälper lite i alla fall.

Av Erika Svensson - 12 januari 2014 14:15

Sitter helt tom. Mamma ringde nyss för att fråga om jag sett det. Sett nyheten om olyckan. Olyckan som tog en väns liv. Kan inte förstå. Är chockad. Han finns inte mer.....

:)

Av Erika Svensson - 11 januari 2014 20:27

Av Erika Svensson - 11 januari 2014 13:24

Ja det är väl förnamnet. Var super mysigt igår. Först med bowling, sen med mat och fika. Men jag kan väl lugnt säga att jag inte borde ha bowlat igår för idag vill min foglossning döda mig. Axlarna bränner, fogarna exteem värker och jag har ont som bara den. Ja då fick jag gnällt en del idag med. Nu blir det att vila och vila lite till. Sen göra ett röjande i köket. Men som sagt. Först, vila.

Av Erika Svensson - 10 januari 2014 13:56

Har legat i soffan med L framför mig sedan kl 6 imorse. Han är super snuvig så vi har inte gjort ett skit idag mer än att ha kollat på tecknat och gosat. T kom precis hem så vi ska snart köra ut L till hans farmor och farfar. Eftersom vi ska fira min bonus syster som fyller 20 år idag med discobowling så ska L mysa med sin farmor och farfar. Ett plus i kanten blir att man kan sova länge imorgon;)

Av Erika Svensson - 9 januari 2014 20:54

L har blivit bjuden på sitt första barnkalas. Åååå så mysigt :)

mmm

Av Erika Svensson - 9 januari 2014 14:57

Dämpat min trötthet med en vaniljsemla :) mmm idag tar jag helg. Ska ha en så mysig dag imorgon. Först bara vara och leka med L och sen discobowling på kvällen :) jippi!!

Av Erika Svensson - 8 januari 2014 21:12

Ja den beskrivningen passar perfekt in på mig. I alla fall den senaste veckan. Är sinnessjukt hur mycket jag gnällt den sista tiden. Är väl bara inne i en sådan där depp period igen där inget är bra. Nu är det bara gnäll över denna förbannade foglossningen. Kan inte ens sitta eller ligga i samma ställning mer än i max 30 min.
Jaja skiten går väl över någon gång. Bara segt att man ska gå med det i ca 20 veckor till. Suck!
Tips som kan underlätta är mer än gärna välkomna.

Ovido - Quiz & Flashcards