Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Erika Svensson - 4 februari 2014 21:36

Snacka om att verkligheten kommer ikapp. Kände imorse när jag vaknade hur jävla svårt det var att komma till liv men med hårt jobb kommer belöning. Min belöning??? Jag kan nu va HELT JÄKLA LEDIG i 5 dagar, ha praktik i tre dagar och sedan vara ledig i 5 dagar till. Heja mig för fan! Och vad ska jag göra med min lediga tid? Jo något så enkelt som leva..... Jag ska komma igång och träna upp kondition och styrka i bäcken (säger alltid att jag aldrig har tid att komma igång), baka, tvätta, städa åååå där var den lediga tiden slut. Men ja kommer njuta i fulla muggar det är en sak som är säker. Bara känslan av att allt skolarbete i denna kursen (bortsett från tentan) är klart. Fy fasiken vad härligt. :) :) :)

Skapa flashcards