Alla inlägg den 7 april 2014

Av Erika Svensson - 7 april 2014 19:19

Folk blir ju rädda av att se mig???? Vad fan är det här? Någon som vet?

Av Erika Svensson - 7 april 2014 10:32

Ja ni... Efter att somnat från magen vaknar jag upp och ser ut så här.

Har ingen aning vad det är. Försökt med allergimedicinen men det hjälper inte så nu inväntar jag samtal från vårdcentralen så får vi se vad de säger.

Av Erika Svensson - 7 april 2014 05:43

Inatt har det varit en ren skit natt.... bokstavligt talat. Är antingen magsjuk men 1177 tyckte mer det lät som matförgiftning. Oavsett blir det 48 timmar hemma för hela vår familj. Är dumt att riskera något. Men ringde förut till 1177 för att få råd. Blir uttorkad så fort och Vätskeersättningen man gör är så jävla vidrig i smaken så man spyr av bara det. Fick tipset att ha te i så får man en annan smak och tack gode gud för det. Det fungerar ju. Nu kör vi 1tsk / 5min. Lär ta hela veckan för att få i mig hela litern. Haha... dom sa med att om inte sammandragningarna slutat eller minskat vid kl 10 skulle ja ringa förlossningen. Heja detta :/

Ovido - Quiz & Flashcards