Alla inlägg under april 2014

Av Erika Svensson - 6 april 2014 19:19

Ja då var det inte mycket kvar. Två rum met exakt. Sedan är huset storstädat och sorterat från golv till tak. Heja oss!! Spjälsängen flyttade dessutom in hos mig och T idag. L var helt förstörd när han insåg att bebisen inte kommer sova hos honom. Så nu har vi suttit i en timme och tittat på hur små bebisar är och att man inte kan leka så som L leker förrän bebisen är lite större. Sen tittade L på mig och sa med ett leende att han är storebror.

Av Erika Svensson - 5 april 2014 20:30

Ja äntligen så händer det något. Altanen är snart inte befintlig längre. Tack gode gud för det :)

Av Erika Svensson - 5 april 2014 13:31

Jag har haft en konstig känsla i kroppen hela dagen igår och har samma känsla idag. Inga större förvärkar idag men betydligt mer sammandragningar. Tur det går åt det hållet istället för åt andra. Visst har jag sagt att jag är redo att föda detta barn typ igår men 8 veckor är fortfarande lite för tidigt. Ska försöka vila nu när L sover middag. Sen blir det familjemys ikväll

Av Erika Svensson - 4 april 2014 09:40

Vaknade för en liten stund sedan av en stor (förhoppningsvis bara) förvärk. Den var stark och höll i sig länge. Blev lite rädd faktiskt. Bebis ska ju inte titta ut förrän om ca 8 veckor. Men än så länge verkar det som det bara var en tack gode gud för det. Nej blir att ta det lugnt idag det hör jag det.

Av Erika Svensson - 3 april 2014 20:45

Ja det slog mig idag hur fort tiden gått. Är ju faktiskt "bara" 61 dagar kvar tills kalaskulan förväntas att titta ut.

Av Erika Svensson - 3 april 2014 08:56

Han är hemma igen

Skapa flashcards