Alla inlägg den 14 maj 2014

seg

Av Erika Svensson - 14 maj 2014 09:09

Fy bubblan vad seg jag är i huvudet idag. Känner mig nästan bakis. Ännu en natt men ca 3 timmars sömn. Kramp i benen, förvärkar och kissnödig. Ja det är min natt det.

Idag vankas det plugg. Ska jobba med sista uppgiften idag. Ska bli skönt att "bara" ha tentorna kvar:)

L ska till dagis idag. Han är överlycklig. L har ju varit ledig nu sedan fredags så han tycker väl att det ska bli kul att träffa alla barnen igen. Ska försöka orka med det sista här hemma med. Är ett rum kvar att röja ur samt damma och dammsuga överallt. Tänkte att jag skulle röja ur det sista rummet först och främst. T kan ju damma och dammsuga om ja inte orkar.
Ska även iväg till svärföräldrarna en sväng. Svärfar fyller ju år idag så får ut och gratta honom.

Det slog mig förut att L blir ju 3 år på lördag. Usch vad tidrn gått fort. Min lille kille är inte liten längre.

Skapa flashcards