Alla inlägg den 22 maj 2014

Av Erika Svensson - 22 maj 2014 19:08

Ja eftersom bebis inte velat titta ut ännu så kniper ja imorgon. Ialla fall tills efter 11.30 Har nämligen tentan i läkemedelsberäkning imorgon och den vill ja inte missa. Men får bebis för sig att kika ut så har jag inte speciellt mycket val ;) haha gubben står ute vid grillen och grillar korv. Kändes lätt att göra så idag. Med 30 grader varmt ute så är ingen speciellt sugen på att varken laga mer mat eller äta mer mat. Sen blir denät en promenad och mys. Vem vet? Kanske är sista kvällen vi bara är tre ;)

Av Erika Svensson - 22 maj 2014 08:24

12 dagar kvar. Ja så "lång" tid är det kvar. Ja jah skrev långa för varje dag för mig känns som en månad. Tider går så fruktansvärt långsamt. Kroppen är helt slut och huvudet börjar bli extremt trött. Får knappt sova på nätterna och på dagarna känner jag mig så rastlös. Sitter och läser in skolarbeten så jag har det färskt i minnet inför tentan sen men kan knappt koncentrera mig för allt jag kan tänka på är att jag vill föda. Men ska inte klaga. Bebis mår ju bra och kommer när h*n kommer och då lovar jag att jag är redo:)

Skapa flashcards