Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Erika Svensson - 26 maj 2014 18:29

Allt gick bra hon läkaren och det togs ett beslut om att L ska operara bort hälften av halsmandlarna samt två körtlar typ polyper meb ändå inte bakom näsan. Känns skönt men ändå jobbigt. Min grabb ska bli sövd och det får mig att få en stor klump i magen.

Sen kan jag tillägga att jag fortfarande är gravid. Och det är fortfarande varmt. Och jag år fortfarande trött. T är i affären och köper vattenmelon åt mig. Mmmm så gott. Sen blir det mys och välbehövlig sömn!

Av Erika Svensson - 26 maj 2014 06:17

Jaha så var helgen över. Måndag igen och idag blir det att läsa på lite om smärta inför morgondagens seminarium men det viktigaste idag är att L ska tillbaks till öron näsa hals.

Hoppas att han gapar idag så läkaren får se halsmandlarna. Allt annat är ju klart. Hoppas bara att denna läkaren som vi möter idag har samma inställning till operation som den förste hade. Skiten måste bort så L kan få sova ordentligt igen, så L kan få tillbaks sin matlust, så jag och T kan slappna av på nätterna och inte springa in och kolla till honom pga hans andningsuppehåll. Vill bara att L ska ha det bra. Slippa ha ont.

Själv är man som en levande zombie idag. Sovit skit inatt. Haft en del värkar men fortfarande inget som tilltar. Hur länge ska man orka?
8 dagar kvar!

Skapa flashcards