Alla inlägg den 14 juni 2014

Av Erika Svensson - 14 juni 2014 20:31

Ja då har man kommit hem och kan njuta av att vara tvåbarnförälder. Båda barnen sussar gott så då passar mamma och pappa på att gosa ner sig i soffan och bara vara. Blir en sväng tillbaka till NÄL imorgon. Glömde att hyra med mig bröstpumpen hem och tro mig den behövs. Har så mycket mjölk att jag tror tuttarna ska sprängas. Lilleman är ju mätt och belåten så han får det han behöver och vill ha men finns tre gånger så mycket kvar. Har försökt handpumpa men det hjälper inte. Vet ju att om ja pumpar finns risk för mer mjölk men då kan ja ju pumpa ut och frysa in i alla fall. Nej nu bli det mys med världens bästa man <3

Av Erika Svensson - 14 juni 2014 06:05

Ja det vill jag lova att det varit. Lill grabben har sovit så gott som hela tiden från 9 tills nu. Lite små gnäll ibland under natten men tror han fått lite ont i magen för efter varje gnäll kommer en brakskit och så somnar han om. Gott med sömn men nu får han allt bli hungrig för jag spricker snart. Idag hoppas vi på hemgång.

Ovido - Quiz & Flashcards