Alla inlägg under juni 2014

Av Erika Svensson - 22 juni 2014 09:16

Två dagar innan lillebror kom mot fyra dagar efter lillebror kom. Sjukt hur kroppen fungerar egentligen

Av Erika Svensson - 21 juni 2014 08:25

Ja då var vi nyvakna jag och lillebror. Storebror skulle tydligen sova hos sin mormor och morfar så jag klagar inte. Inte säger man nej till det. Vi var ju dör och firade midsommar igår så då behövde man ju inte åka hem så tidigt eftersom L la sig där för att sova. Vi var väl hemma runt 22.30
Så nu sitter jag och lillebror och mysrr i tv soffan väntandes på att pappa T ska vakna. Bara njuter av lugnet och livet just nu. Det kan inte bli så mycket bättre just nu <3

Av Erika Svensson - 18 juni 2014 16:39

Ja då har BVC varit på hembesök. Hon var så nöjd så och lillebror hade gått upp 155g på två dagar så vi är super nöjda. Mindre nöjda är vi över att jag fått urinvägsinfektion som börjat vandra upp mot njurarna. Efter x antal timmar på vårdcentralen kunde man konstaterar att urinstickan visade positivt (alltså inte bra) på allt plus hög CRP. Så nu kör vi penicillin i 10 dagar. Hoppas det hjälper.

Av Erika Svensson - 18 juni 2014 07:23

Fick igår extremt ont över troskanten. Höll i sig hela dagen så började smått funderar på om jag lyft lite för tungt eller vad det kan vara men inatt slog det mig när jag vaknade av ont bak i ryggen. Är säkert en urinvägsinfektion som börjat varndra upp mot njurarna. Så idag blir det till att ringa farbror doktor. Annars ska vi inte göra så mycket idag. Är Midsommarfirande på dagis idag så blir dit i em och bara mysa.

Av Erika Svensson - 17 juni 2014 08:13

Idag blir lillebror 6 dagar. Kan inte fatta att det redan är 6 dagar sedan som jag vaknade och skulle gå på toa då vattnet gick. Lillebror äter som en häst och bara njuter av livet. Storebror likså. L är världens bästa storebror :)

Av Erika Svensson - 16 juni 2014 16:21

Har fått ett litet matvrak. Just nu är jag och lillebror ensamna hemma då T tog med storebror till sin farmor och farfar för lite bus plus fokus på L tid. Vad gör jag och lillebror då? Jo äter och sover så klart :)

Av Erika Svensson - 16 juni 2014 11:05

Är så himla stolt över mina pojkar. Finare barn får man leta efter och ja, jag får vara partisk men behöver inte vara det för mina pojkar är de finaste som finns.

Skapa flashcards