Alla inlägg under juni 2014

Av Erika Svensson - 9 juni 2014 05:56

Ja då var det en ny vecka nu då. T åkte precis till jobbet och L är med sin farmor och farfar i några dagar och får sin födelsedagspresent. Dom har tagit husvagnen och åkt till Nordens Ark. Själv ja så ligger jag här hemma. Fortfarande gravid och nu inne för dag nr 6 över tiden. I eftermiddag blir det en sväng till barnmorskan. Måtte hon komma med lite bra grejer typ som tid på förlossningen för övertidskontrol eller något. Börjar bli riktigt segt det här.

Av Erika Svensson - 8 juni 2014 16:11

Ja vad fan ska man säga? Till alla er som under sex veckors tid sagt att snart blir det bebis..... Fuck you!!! Ni glömde tala om det för denna ungen som fortfarande är kvar i magen.

+4

Av Erika Svensson - 7 juni 2014 09:28

Alltså jag dör... vet att fyra dagar egentligen inte är så länge men när varje exrta dag känns som nio månader i sig så blir fyra dagar väldigt långa..... När fan kommer bebis egentligen?

Av Erika Svensson - 6 juni 2014 19:27

Ja då var det tredje dagen över tiden. Varit en lång dag idag kan vi väl säga. Varit på studentfirande för kära bonussyster och hjälpte mamma och bonuspappa att göra iordning innan så nu är jag helt slut. Har lagt mig raklång på sängen och snacka om att det kändes helt underbart. L sover som en gris. Han ville inte sova middag så han somnade tidigare än vanligt men gör inget för mig för då kan jag gå och sova jag med. Får se när bebis vill kika ut. Aldrig verkar det som just nu men man vet aldrig. Helt plötsligt har h*n bestämt sig och då kommer h*n.

Av Erika Svensson - 5 juni 2014 07:20

Jaha då var det den 5 juni och jag är officiellt inne på övertidsdag nr 2. Är väl lika bra det för detta innebär att kah istället för att ligga på bb sätter mig i en tenta sal och skriver en tentan. Så håll tummarna kl 13 för mig. Efter tentan bär det av till uddevalla för studentfirande. Förhoppningsvis kan kroppen min slappna av så pass efter detta att kalaskulan vill komma ut. Tror att jag inte kunnat slappna av till 100% än på grund av just tentan men efter idag finns ingen återvändo. Då är tentan gjord och bebis är mer än välkommen att komma ut.

Av Erika Svensson - 4 juni 2014 08:36

Bf+1 trött som ett svin och stor som en ko. Kalaskulan är definitivt lik mig . Kommer aldrig att kunna svära mig fri från denna så envis som h*n är. Får väl köra upp en ficklampa och skrika följ ljuset för nu börjar jag starkt fundera på om h*n inte hittat ut.....

Av Erika Svensson - 3 juni 2014 05:45

Jaha idag är tydligen denna bebis 100% färdig bakad och enligt alla reglers former redo att kika ut.... Detta verkar dock kalaskulan glömt bort.
Fortfarande gravid med bf idag

Av Erika Svensson - 2 juni 2014 14:26

Börjar känna att denna bebis aldrig vill komma ut. Hämtat 12 plintar på 35kg/styck samt brutit upp halva altangolvet. Men nu fick T allt ta över för jag rinner bort. Han skällde allt lite först då han tyckte ja va dum i huvudet som börjat gå lös med kofoten en dag innan bf. Kommer inte denna bebis ut nu så lär ja få vara höggravid tills ja dör......

Skapa flashcards