Alla inlägg under augusti 2014

Av Erika Svensson - 14 augusti 2014 13:01

T på jobbet, L på dagis och liten och jag tog oss en tupplur. Nu är jag vaken men inte liten så vad gör man? Äter? Duschar? Diskar? Städar? Nej man somnar om :)

Av Erika Svensson - 13 augusti 2014 15:12

Hela långa fingret till alla ni som kommenterat när jag suttit ute på cafe eller på restaurang och ammat. Jag stör inte er mitt i maten.... Stör då fan inte min son mitt i hans!!!!!

Av Erika Svensson - 11 augusti 2014 20:22

Då var E döpt. Finare dop kunde det inte blivigt. L hällde tillsammans med gudfar A upp dopvattnet och sedan torkade L håret på E efter att prästen döpt E. Och super fint väder va det med. Bättre kunde det inte varit.
Idag var det bara för T att gå upp och åka och jobba igen efter fyrs veckors semester och jag pluggat inför tentan den 26e. Så välkommen tillbaks till vardagen.
E skrattar numera högt och tydligt. Han är ju 2 månader idag :) det firas med mys i soffan <3

Av Erika Svensson - 8 augusti 2014 22:40

Ja då var hälften av tårtbottnarna bakade. Börjar känna lite smått panik. Vad har jag gett mig in på? Bottnarna är skit lätta att baka och tog inte alls så lång tid att göra men ska man ha tio stycken tar det sitt lilla tag. Imorgon ska det bakas klar och läggas ihop, duka i församlingshemmet, blåsa en jävla massa ballonger, se till att alla kläder är färdiga, bada två barn samt se till att både ja och T kommer in i duschen innan kl är typ 23, försöka andas, Panik handla när jag kommer på vad jag glömt för det känns som om jag glömt något. Sa jag att det är kul med dop? Speciellt när typ alla tackat ja. Hej vad kul! Jo men det är det allt. Är bara en del att göra när man väljer att baka allt själv. Billigast samt en garanti på att alla allergier är medräknade. Heja heja!

Av Erika Svensson - 7 augusti 2014 17:46

Ja idag har vi städat. Handlade det sista inför dopet på söndag och L bestämde då att han ville sova hos mormor inatt så då va vi bara tre. Ikväll ska T klippa gräset och KA bara va :)

Av Erika Svensson - 5 augusti 2014 21:10

Ja så pigg och glad som L varit idag kan man knappt tro att han opererades igår. Imorgon bär det av mot Säffle för att träffa släkten. Ska bli mysigt. Sen blir det några hektiska dagar inför dopet på söndag. Det blir säkert bra oavsett men perfektionist som man är så lär ja dö både en och två gånger innan allt är över. Haha

Av Erika Svensson - 4 augusti 2014 12:06

Då var L färdig. Operationen hade gått super bra och det är en trött lite smått förvirrad kille som vill sitta i pappas knä och kika på tecknat.

Av Erika Svensson - 3 augusti 2014 18:48

Ja när folk frågar vad har ni hittat på i sommar så svarar man nä grejat med altanen och så... Inte så mycket egentligen. Det jag borde svarat är Ammat Ammat och sa jag att jag Ammat. E äter som en häst men jar ända svårt att öka i vikt. Snacka om att han måste ha grym ämnesomsättning. Haha

Ovido - Quiz & Flashcards