Alla inlägg den 5 november 2014

Av Erika Svensson - 5 november 2014 08:44

Ett bra sätt att få en liten verklighetskoll är att lägga två kort på samma barn dock det ena lite äldre brevid varandra. Det var precis det jag gjorde och måste erkänna att jag blev paff. Vad hände här liksom? När blev E så här stor? När tappade E sitt mörka hår och fick blondt? Säger bara herre gud vad tiden går fort. E är snart 5 månader ju.

Har varit lite tyst ett tag för jag har tyvärr jobbat mera :( känns konstigt att jobba så långt bort men gud vad skönt det har varit att jobba. T har varit hemma med grabbarna så jag fått jobba men har ändå dåligt samvete. Lämna E när han är så liten. Fast jag måste vara lite egoistisk. Älskar verkligen mina två arbetsplatser och jag behöver få komma iväg en sväng ibland för att kunna vara hemma och glad. Jag är en sådan person som inte klarar av att bara gå hemma ledig. L tog ju ingen skada så får hoppas att E inte heller gör det. Resultatet blev ju att L är mer pappas pojk men denna gången är jag inte borta 5 dagar i veckan i skolan varje dag.denna gången är det bara då och då. Tänker också på jul. Det jag jobbat nu kommer ju som lön i december så jul än blir grym. Nej nu ska L iväg till dagis och jag in på jobbet här i färgelanda och ta en fika med chefen :)

Ovido - Quiz & Flashcards