Alla inlägg den 8 december 2014

Av Erika Svensson - 8 december 2014 17:53

Ja då var sista tiden innan nyår i Uddevalla gjord. Har ju tackat ja till att börja på timmar inom vården här i kommunen där jag bor ihop det är ju inget man tackar nej till direkt. Är ju inom vården jag vill vara. Är nyss hemkommen och känner hur fruktansvärt skönt det ska bli att krypa ner i mina mjukiskläder och bara gosa sänder med grabbarna bus. Imorgon är det 6 månaders kontroll för E och så ska jag försöka hinna med att röja det sista. Till helgen kommer nämligen granen upp. Jippi säger jag som är jultokig. Är dock plastgran för annars får lilla jag ett så fint astmaanfall. Suck ja vad vore jag utan alla mina allergier? Frisk kanske? Haha nej nu blir det mys för fylla muggar. Hej och hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards