Alla inlägg den 10 januari 2015

Av Erika Svensson - 10 januari 2015 08:49

Ja här har vardagen inte kickat igång ännu. Det gör den först på måndag när T åker till sitt jobb i jag till mitt. L åker till dagis och E ska vara hos sin farmor och farfar. Ska nämligen börja på timmar på en demensboende så ska gå bredvid nu då. Ska bli super kul men först...... det årliga fyllekalaset med perikles.

Är bara jag och L vakna just nu. E och T sover som små grisar. Haha ska väl passa på att käka lite frukost jag och L. I lugn och ro vill säga. Idag ska vi på kalas för min bonussyster som fyller 21 år. Sen lämna barn och sedan kommer lite vänner och gör sig iordning. Sedan drar vi vidare till våra lulla gymnastikhall där perikles ska spela ikväll. Standard varje år och som jag längtat. Ikväll kör vi!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards