Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Erika Svensson - 7 februari 2015 13:21

Ja det är det som händer här just nu. Jobb, jobb och mera jobb. Denna helgen blir det preem som jag ska jobba på. Känns så otroligt skönt att få komma ut och jobba. Jag älskar verkligen mina barn men att gå hemma är inte min grej. De fyra första månaderna var rätt mysiga men nu efter 8 månader är det tufft. Hade det inte varit för den ekonomiska biten hade T fått gå hemma och jag börjat plugga redan i januari istället för september. Önskar jag kunde vara en sådan mamma som älskade att vara hemma och greja men jag är inte sådan. Själv önskar jag man hade sluppit att betala så jävla mycket skatt på föräldrapenningen för då hade vi verkligen delat lika på dagarna. Tror till och med T hade fått fler dagar men men. Tur man kan gå in och jobba timmar så man inte känner sig lika rastlös. Är ju fram till juni sen går jag på schema juni-augusti och 1 september blir det att gå tillbaks till skolbänken. Som jag längtar!

Skapa flashcards