Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av Erika Svensson - 14 augusti 2015 20:27

Förberedelserna inför 2-dagars i Karlstad är i full gång. Tvättar som ett as för att de kläder som ska med ska vara rena, lagar mat så det ska vara klart att bara värma, packar så det är klart, fixar det sista med bilen. Ja listan är lång. Försöker göra då mycket som möjligt i god tid så det egentligen bara är att lasta in i husvagnen och i folkracebilen och åka. Jag längtar som bara den. Ska bli så kul!

Nästa vecka ska båda barnen vara på förskolan. Vad ska jag göra med min tid? Helt barnfri! I 15 timmar! Jo jag ska storstäda här hemma så det är klart sedan när jag börjar skolan igen.

På tisdag ska jag åka upp till hemsjukvården och få mitt schema. Är skönt att få det i god tid så man kan planera förskolan. Äntligen börjar vardagen få rullning igen.

Skapa flashcards