Alla inlägg under maj 2013

Av Erika Svensson - 7 maj 2013 11:10

Ja vad ska man säga. Det är väldigt mycket nu. Mycket i skolan, mycket jobb, fixa huset inför två kalas plus att jag är fuktionärsansvarig för tävlingen nu den 18e. Ja son sagt det är en del. Ls språk har börjat utvecklas som bara den och nya ord och meningar poppar fram. Varför det? Vad är det? Varför då? Vad gör du? Älskar mig son men avskyr varför åldern.....

Av Erika Svensson - 4 maj 2013 22:30

Efter en mysig heldag i Göteborg så känner jag mig grymt sliten. Ögonen går i kors på mig.... som vanligt.... imorgon blir det plugg och kalas på förmiddagen och jobb på kvällen. Så lugn helg... vad är det? ;p

Av Erika Svensson - 2 maj 2013 21:01

Ja då var de flesta lediga imorgon men
inte jag. Jag ska jobba. Som vanligt..... sen blir det mer läxor.....

Av Erika Svensson - 1 maj 2013 12:14

Ja vad sak man säga? Jag är trött.... Men det var väl ingen nyhet. L är super go idag. Kramas och pussas och är riktigt mysig idag. Har pluggat lite och försökt hitta motivation till att städa men den är borta. Var så bestämd igår att imorgon ska ja städs och putsa fönster..... Och idag. Ja jag kan väl lägga fram det så här... Har ännu inte klätt på mig. Legat i sängen hela morgonen. Men nu får ja ta mig i kragen och klä på mig i alla fall. Bär av till Uddevalla senare för lite mer plugg med gruppen.

Ovido - Quiz & Flashcards