Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av Erika Svensson - 21 oktober 2014 13:59

Svärfar hämtar L på dagis idag så jag ska få gjort lite här hemma samt vila. E har precis kommit till ro så jag passade på att slänga i mig en omelett och en stor sallad. Tvättat två maskiner och sorterat all ren tvätt. Senare måste jag verkligen damma och dammsuga vardagsrummet. T ska upp på vinden idag och plocka ner våra vinterkläder så jag kan packa upp dom och ner med sommarkläderna. Alltså jackor och sådant. Haha läste själv vad tokigt det kunde uppfattas. Känner mig dock som en trotsig tonåring. Måste jag verkligen städa? Är så fruktansvärt tråkigt. Ska ta mig en sväng till gymmet ikväll med men går sent så barnen så gott som sover när jag går. Ska bli såååå skönt. Nepp nu måste jag ta mig i kragen och sätta fart. Blä!!

Ovido - Quiz & Flashcards